Grönan/Sommarkrysset igår

Hejhej.
Igår var det en fartfylld och helt underbar dag med tjejerna på grönan. Det var så himla kul att det var vi 4 som bara var där. Synd bara att det var så mycket människor så väntetiden i köerna var otrolig. Man orkade knappt åka något för alla köer. Det var ju sommarkrysset också! Så man träffade lite kändisfolk. Carolina Gynning gick förbi oss i sina skyhöga klackar. Elin pratade med bloggaren Kissie. Alicia babblade med Kicken mm. Hahahaha men det var en sjukt kul dag med mycket skratt!
Här kommer ett inlägg från Kissie.

I ♥ My fans!


God morgon!

Hoppas alla har sovit gott? Igår var jag ju som sagt på sommarkrysset med "J", och som jag hade förvänntat mig blev det många bilder som togs igår men det var inte så farligt som jag trodde och dessutom är alla så söta och trevliga som kommer fram så hur kan jag inte låta bli att älska min fans ibland?!

Och ni tjejer som kom fram igår, visst var jag trevlig IRL och det var ingen myt? ;)

 

Hahaha Eliin känner du igen kommentaren eller?

Ikväll blir det Kina med Mia och Alicia <3
pussar

Kommentarer
Postat av: elin

Haha. så jääävla kul:D

2009-07-29 @ 13:38:32
URL: http://ellinkulovainio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0