Danmark

Hehe nu sitter jag i min säng med Eliin sovandes brevid mig. Sitter och lägger upp en massa bilder på bilddagboken. Men idag så blev det att vi åkte till danmark. Jag Elin mamma Nettan och Stina eller vad hon nu hette. Vi gick och åt nästan på direkten. Hamnade på ett über mysigt ställe. Men vart hur lack som hellst när det bara stod på danska och jag inte fattade vad det stod när jag skulle välja mat. Men sånt händer ju.
Vi lämnade mamma nettan och stina? och gick en runda på stan, hittade en skoaffär som hade hur jävla snygga skor som hellst. Men det blev tyvärr inte så att jag köpte några. Vandrade vidare, köpte lite smått och gott. Det kom fram 2 killar som började prata lite med oss, frågade oss om vi ville följa med till hamnen och dricka lite. Hehe var lite tveksamma i början men blev så att vi följde med dom endå. Satt där coh chillade och hade det allmänt trevligt. När vi inte fick sitta kvar där vid bordet längre gick vi ner till stranden. Badade ett litet tag, haha höll på att frysa ihjäl sen efteråt så viktor tände sin engångsgrill så fick värma mig vid den. blev lite strul när vi skulle tillbaka eftersom att min och eliins båt hade slutat gått. Så vi fick köpa nya biljetter så att vi kunde ta samma båt som dom över till sverige.
Blev ett litet stopp på donken innan vi tog bussen hem.

Nej nu orkar jag inte skriva så mycket mer klockan är som sagt 01:49 och jag är väldigt trött!

Men i morgon blir det shopping och kanske street race på kvällen, vi får se hur dagen slutar.
God natt med er.
p.s nu längtar jag verkligen hem! jag hjärta dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0