2 juli

Yees nu sitter jag här igen, fast denna gång inte i sängen utan nu sitter jag vid mammas skrivbord där min data tydligen stod. Dagen började med att jag gick upp vid 07:00 för att ajg skulle hinna med bussen till danderyd som gick 08:00. Skulle ju som sagt till tandläkaren och spänna tandställningen. Kom hem runt 11:00  så började städa mitt rum lite (efter allt mammas tjat) hehe. Rensade bland alla mina kläder. Fick en hel svart sopsäck + lite mer som jag inte använder. Vet bara inte vart jag ska göra av allt. Men det känndes skönt att bli av med allt. Efter lite städning gick jag och hälsade på mia som jobbade på daisys, det var trevligt. Doni sa även att jag skulle jobba i morgon så äntligen säger jag bara. Behöver lite pengar nu när jag och Eliin ska till skåne på måndag. Han knappt komma hem fören jag stötte på jimmy, snackade lite med honom så det bestämdes att jag skulle följa med han, alex, daniel, mörlin ner på stan nu när alla affärerna var öppna.
Shiiiiiiiiit vad mycket vi gick! Typ genom hela norrtälje. Vi stannade tillslut vid parken vid en bänk där mia, alicia och patrick skulle titta förbi.
Sa farväl till grannarna och följde med flicksen och patrick till statoil. Träffade på linda och linus där. Lite trevligt att träffa på f.d. skolkamrater. Blev sedan hemskjutsad.
Hade bestämt mig för att städa klart mitt rum men så vart icke fallet när man fick en pling från jimmy som undrade om jag skulle med ut ett tag. Lika bra det eftersom jag inte vart ut med hundarna. Var ute ett bra tag, men det var kul.

Så nu sitter jag här klockan 02:37 och jag har varken städat klart mitt rum eller duschat.
Satt nu säger jag godnatt, för jag måste fixa lite här coh sedan sova eftersom jag ska upp vid 10:00. Tidigt för mig. Men cya <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0