Morsning!

Godmorgon, förlåt för en sån dålig uppdatering igår!
Men ialf, jag var till tandläkaren igår och hon sa att jag kommer få ta ut skiten jag har i munnen den 17 februari! ÄNTLIGEN säger jag bara. Kommer då ha haft den 5 månader övertid, skulle liksom ha tagit ut den i september som va. När jag kom in till norrtälje igen åt jag donken med Jimmy, trevligttrevligt.
Sen på kvällen kom mia och patrick, men patrick åkte nästan direkt för han skulle till älmsta och skotta snö, haha.

Och vet ni vad! Jag har gått och blivit sjuk igen..... kul!
Bajjsont i huvudet, halsen typ feber och nu fick jag ont i magen.... Kul såhär innan lovet.

Nej nu ska jag försöka plugga lite eller så funderar jag starkt på att sova! Tänkte komma till skolan efter lunch eller något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0