Mini julafton

Förlåt för en sån dålig uppdatering! Men har haft fullt upp hela dagen. Vi hade som sagt en liten julafton idag, och jag verkligen älskar mina julklappar!! Tackar så jätte mycket!
Plattång, mini plattång, 1300kr, tights, jacka, skor, bodylotion och ansiktskräm, väska, biljett till hairspray, sidenpåslakan, 2 björn borg, och mer ska det bli i morgon!
Hahah och ni ska bara veta hur mycket jag och sötungen My och jag sprang runt och lekte!
När alla hade åkt gick jag och träffade Jimmy en stund, var ute på en promenad med hundarna och så. Trodde faktiskt att det skulle vara mycket kallare.

Nej nu måste jag sova! Ska upp tidigt i morgon eftersom jag ska till pappa på morgonen och jag måste iväg och köpa en blomma till Karins mamma.
Juste senare på kvällen kommer Martin och hämtar mig så åker vi hem till Dennis. Kommer nog bli nice!

GOD JUL på er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0