Dagen :)

Kvällen blev rätt bra ändå efter alla omständigheter som hände under dagen. Slutade skolan kl. 11, hade bara 2 danslektioner sen fick vi gå hem. Otroligt skönt! Jag och Annie gick sedan och köpte mitt löshår, HA-HA och vet ni vad jag gör sen!? jo jag glömmer påsen med håret på sthlmsbussen när jag går av i norrtälje. Märkte det inte fören efter vi ahde vart på roden och var på väg för att möta Patrik. Fick lagom panik osv. Haha fan vad kul det lät när jag sa att jag hade glömt en beige påse inne i bussgaraget. Gubben bah en med hår i? hahaha... jag bah jaa! :D

 

Alicia kom hem till oss och gjorde sällskap, sedan kom Mia och Manne och sedan Patrik.

Det blev att vi skulle till en daniel. Påvägen hälsade vi på sandra som sedan gjorde oss sällskap dit :)

Kvällen blev rätt nice med en massa chillkrök å prat och musik.

 

Bilder kommer snaaaaart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0