040809

Heeeej, jag vet usch på mig! Har inte riktigt haft tid att blogga på sistonde. Men nu ska det bli lite uppdatering. Eller ialf från idag.
Alicia sov hos mig inatt, super mys! Ställde klockan rätt tidigt eftersom jag skulle jobba idag och att jag ville ner på stan en liten snabbis innan jag började. Det blev en lyle scott tröja och en mouli tröja som jag spenderade pengarna jag fick av pappa i födelsedagspresent. Niiiiiiice! Sedan blev jobba i 8h. Alltså ni ska veta vad jag såg när jag satt ute en stund! :O Typ världens största spindel! Jag menar det den var gigantisk!!!! Fick allvarligt panik! HAHA........
Sen vill jag berömma mig själv lite, det var en gubbe som åt middag där idag och han sa att det var verkligen jätte gott, riktigt god middag. Och som sagt det var ju jag som hade stekt kaslern, hehe. Annars har det varit rätt segt där idag, eller mer än igår men segt på slutet av dagen. Träffade Elin, Emilie, Manne, Marcus typ runt halv 10 sen kom Mia och Patrick in. Myyyyyys!
HAHA efter man hade träffat dem ett tag så åkte jag till mammas jobb och pratade med henne och lekte lite med deras sjukhus saker. hihi (a) Så kan det gå.
Och ja,,,, nu sitter jag här. Borde gå och lägga mig eftersom jag ska jobba i morgon med. Blir jobba med Regina då, så det kommer bli kul.

Kan ju lägga till att på söndag blir det Djurgården - Hammarby och på fredag kanske det blir kryssning (:



Blev det där som hamnade i min kasse :)

Pussar

Kommentarer
Postat av: mia

haha tack för den! ;)

2009-08-14 @ 14:33:40
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0